Majoitus

Matkailu hero

Majoitus

Kiteellä on tarjolla majoitusta monenlaiselle kulkijalle

Kiteellä on monipuolisia majoitusmahdollisuuksia. Mökki vai hotelli - valitse mieleisesi!

Hotellit

Hotelli Kiteenhovi

Hotelli Kiteenhovi on ikoninen, Kiteen keskustassa sijaitseva hotelli, jossa majoitut niin mukavasti kuin kaupungissa vain voi.

Matkailukeskus PajarinHovi

Matkailukeskus PajarinHovi tarjoaa mökki- ja hotellimajoitusta reilun kymmenen kilometrin päässä Kiteen keskustasta, Kutostien varressa. Matkailukeskuksessa on myös kylpylä ja eläinpuisto, joten se on todellinen koko perheen lomakohde, jossa hujahtaa vaikka useampikin päivä.

Mökit

Ihmisiä kartanon pihalla

Pekka Parkkulaisen lomamökit

Pekka Parkkulaisen lomamökit sijaitsevat Pyhäjärven rannalla, ja niissä on kaikki mukavuudet, joita mökiltä voit toivoa.

Murtosen lomamökit

Murtosen lomamökit tarjoaa persoonallista mökkimajoitusta Kiteen Tolosenmäessä, vain muutaman kilometrin päässä Kiteen keskustasta ja hyvien kulkuyhteyksien varrella.

Karjalan Helmi

Karjalan Helmi tarjoaa monipuolista mökki- ja huonemajoitusta Kiteellä Oriveden rannalla ympäri vuoden.

Delta Cottages (linkkiä ei ole käytettävissä)

Delta Cottages tarjoaa tasokasta mökkimajoitusta pienessä ja rauhallisessa Palausniemen mökkikylässä Kiteen Puhoksessa, aivan eläinpuiston tuntumassa.

Hyvönmäen lomamökit

Hyvönmäen lomamökit sijaitsevat Kesälahden puolella Pyhäjärven rannalla. Hyvin varustellut mökit ovat vuokrattavissa ympäri vuoden.

Ruokkeen lomamökit

Ruokkeen lomamökit Puruveden rannalla aktiivisessa lomakylässä tarjoavat kesälomareissun vailla vertaa. Voit valita omasi monenlaisista mökeistä ja huoneistoista.

Kesäranta

Kesäranta tarjoaa tasokasta mökkimajoitusta Puruveden rannalla Kesälahdella. Perinteikkäästi rakennetuissa mökeissä on kaikki mukavuudet ympäri vuoden.

Mäntyrannan lomakylä

Mäntyrannan lomakylä Puruveden rannalla tarjoaa perinteikästä mökkimajoitusta yhdeksässä viihtyisässä loma-asunnossa. Karavaanareiden suosima lomakylä on koostaan huolimatta rauhallinen lomakohde.

Karelian Country Cottages

Karelian Country Cottages tarjoaa perinteistä sekä luksustason mökkimajoitusta upean Puruveden rantamaisemissa. Tarjolla on myös monenlaisia aktiviteetteja.

Villa Pyöriäinen

Villa Pyöriäinen on alueen erikoisuus, joka kannattaa kokea. Tämä huvila on nimittäin nimensä mukainen: se pyörii akselinsa ympäri esimerkiksi aurinkoa seuraten.

Muu majoitus

BB UniPulla

BB UniPulla tarjoaa Bed and Breakfast -majoitusta viihtyisän tienvarsikahvilan yläkerrassa Kiteen Puhoksessa.

B&B Savikon kartano
B&B Savikon kartano tarjoaa idyllistä majoitusta kartanomiljöössä aivan Kiteen keskustan tuntumassa.

Kiteen Evankelinen kansanopisto

Kiteen Evankelinen kansanopisto on aivan Kiteen keskustassa sijaitseva opistotila. Siellä on tarjolla huonemajoitusta 2–4 hengen huoneissa.

Maijan juhla- ja pitopalvelu

Maijan juhla- ja pitopalvelu tarjoaa majoitusta vanhan koulun tiloissa muutaman kilometrin päässä Kiteen keskustasta. Remontoiduissa tiloissa on useita 3 hengen huoneita, joissa voi majoittua ympäri vuoden.

Papinniemen leirikeskus

Kulkurin hovi/Papinniemen leirikeskus sijaitsee kauniilla paikalla kirkasvetisen Pyhäjärven rannalla! Tiloissamme voit järjestää tapahtumia tai perhejuhlia jopa 100 hengelle. Juhlatilojen lisäksi on myös majoitusmahdollisuus 40 hengelle sekä saunatilojen vuokraus n. 30 hengelle. Tapahtumien yhteyteen pystymme myös järjestämään tarjoilun toiveidenne mukaan!

Annin Kartano

Annin Kartano sijaitsee upeissa maalaismaisemissa Kiteen Muljulassa. Tarjolla on majoitusta vanhan koulun tiloihin rakennetuissa moderneissa huoneistoissa.

Riihivalkea Oy

Riihivalkea Oy on majoituspalvelu Kiteen Valkeajärvellä, reilun kymmenen kilometrin päässä keskustasta. Tarjolla on tasokasta hotellimajoitusta kauniin luonnon keskellä.

Riihijärven matkaparkki

Riihijärven matkaparkki sijaitsee Kiteen Riihijärvellä, aivan Venäjän rajan tuntumassa. Vanhasta koulukiinteistöstä on kehittynyt mukava matkapaikka karavaanareille ja muille majoittujille.

Juurikan vapaa-aikakeskus

Juurikan vapaa-aikakeskus tarjoaa liikuntamahdollisuuksia ja majoitusta sekä tilausruokailua Kiteen Juurikassa, vain pienen matkan päässä keskustasta.

Sovintola

Sovintola on idyllinen vanha koulurakennus Kesälahden keskustassa. Talossa on käsityömyymälän taidenäyttelyiden ja kesäkahvilan lisäksi tarjolla myös B&B-majoitusta.

Röskön leirikeskus

Röskön leirikeskus on Kiteen Karhupojat Partiosäätiö sr:n omistama leirikeskus, joka tarjoaa luonnonläheisen ympäristön leireille, kokouksiin ja muihin tapahtumiin isommillekin ryhmille.

Neulaniemi
Juurikan kylällä, Neulaniemen virkistysalueella on vuokrattavissa sauna, aittamajoitusta tai koko alue päärakennuksineen, jolloin yöpymään mahtuu jopa 14 henkilöä.

Lakeland Karelia Oy

Lakeland Karelia Oy tarjoaa monipuolista mökkimajoitusta kauniin Puruveden rantamaisemissa. Tarjolla on vaihtoehtoja turvekattoisista perinnetuvista moderneihin asuntoihin.

Matkailuesitteet

Sydänkarjala -esite 2024 suomeksi

Sydänkarjala - Official Travel Guide 2023

Sydänkarjala - Offizieller Reiseführer 2023