angle-left Rantakentän tulevaisuus puntarissa - vastaa ja vaikuta!

Rantakentän tulevaisuus puntarissa - vastaa ja vaikuta!

Kiteen kaupunki pyrkii jatkuvasti panostamaan kaupunkiympäristön parantamiseen. Hyvä esimerkki tästä on investointihanke katetun katsomon sekä asianmukaisten huoltotilojen rakentamiseksi Kiteen Rantakentälle.

Tutustu uudesta katetusta katsomosta laadittuihin havainnekuviin:
Sisäänkäynti
Katettu katsomo
Ilmakuva
Kenttä

Nyt Kiteen kaupunki haluaa tietää, mitä Rantakenttä Sinulle merkitsee.

Kiteen toimeksiannosta Karelia-ammattikorkeakoulu on laatinut kyselyn, jolla kerätään uudistusten pohjaksi tietoa ja näkemyksiä Kiteen kaupunkilaisilta, Kiteen kaupungin päättäjiltä, pesäpalloaktiiveilta sekä Kiteen Pallolta ja sen avainkumppaniyrityksiltä. Tuloksiin perustuen Karelia-ammattikorkeakoulu tekee vaikutusselvityksen Rantakentän ja pesäpalloilun merkityksestä kaupunkilaisille, pesäpallon harrastajille sekä paikalliselle elinkeinoelämälle. Selvitystä käytetään tukena hankkeen toteutuksen suunnittelussa.

Vastaa kyselyyn tästä linkistä.

Jokainen näkemys ja kaikki mielipiteet ovat kehittämistyössä arvokkaita ja tarpeen. Myös kenttätoimintoihin sekä yleisesti Kiteen pesäpalloon liittyvät uudet kehittämisideat ovat tervetulleita!

Pyydämme vastaamaan kyselyyn 16.10.2019 mennessä.

Selvityksestä vastaavat lehtori Keijo Koskinen ja lehtori Teppo Tarnanen Karelia-ammattikorkeakoulusta. Rantakentän investointihankkeesta sekä kyselyn tuloksista järjestetään kaikille avoin esittelytilaisuus loppuvuoden kuluessa.

Kiteen Rantakenttä ilmakuvana.