Ajankohtaista Kiteen lukiossa

angle-left Yhteishaku on alkanut - hae Kiteen lukioon!

Suuren lukion mahdollisuudet - pienen lukion edut

Yhteishaku on käynnissä - hae Kiteen lukioon!

Kiteen lukio – suuren lukion mahdollisuudet, pienen lukion edut

Koko on meidän vahvuutemme. Tarjoamme yli 70 koulukohtaista kurssia normaalien lukiokurssien lisäksi. Koulukohtaisten syventävien kurssien joukosta löytyy niin Populaarikulttuurin historia kuin Kulttuuria ja kulinarismia monien muiden kurssien joukosta. Keski-Karjalan musiikkiopiston ja kansalaisopiston kurssitarjonta täydentää jo ennestään laajaa liikunnan, musiikin ja kuvataiteen kurssivalikoimaamme. Meidän monipuolinen ja laadukas opetus nykyaikaisessa koulurakennuksessa luo hyvät valmiudet tulevaisuuden jatko-opintoihin.

Meillä opiskelijat saavat maksuttomat oppikirjat. Lisäksi ryhmäkoot ovat suhteellisen pienet ja jokainen opettaja ja opiskelija tuntevat toinen toisensa. Opiskelijoiden mukaan meillä lukiossa vallitsee hyvä yhteishenki.

Hae meille opiskelijaksi! Yhteishaku käynnissä 18.2.-10.3.2020 osoitteessa https://opintopolku.fi/wp/fi/

lukiosanapilvi