Kodin ja koulun välinen yhteistyö

Kodin ja koulunvälinen yhteistyö

Kodin ja koulun välinen yhteistyö

Lukio-opintoja tukee toimiva kodin ja koulun välinen yhteistyö. Kiteen lukiossa kodin ja koulun välisen yhteistyön välineitä ovat muun muassa Wilma ja kotiväen illat. Wilmassa on helppo ottaa yhteyttä henkilökuntaan, selvittää poissaoloja ja seurata opiskelijan opintojen edistymistä.  Kotiväen iltoja järjestetään vuosittain joka vuosiluokalle.

KITEEN LUKION KOTIVÄENILLAT

Opiskelijoiden kotiväelle järjestetään info- ja keskustelutilaisuuksia lukuvuoden aikana Kiteen lukion kahviossa (Sivistys- ja kulttuurikeskus Ilmarinen, Koulutie 3, Kitee). Tilaisuuksien ohjelma alkaa yleensä klo 18.30.

Kotiväenillat 2023-2024

ti  5.9.2023     Kotiväenilta (1. vuoden opiskelijat)
ti  14.11.2023 Kotiväenilta: ylioppilaskirjoitukset (lähinnä 3. - 4. vuoden opiskelijat)
to 11.1.2024   Kotiväenilta lukio-opinnoista kiinnostuneille peruskoululaisille ja heidän kotiväelleen